Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BGŻ BNP Paribas po raz kolejny ze Srebrnym Listkiem CSR

Już po raz czwarty Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał Srebrny Listek CSR POLITYKI – jako jedna z organizacji odznaczających się konsekwentnymi działaniami z zakresu zrównoważonego rozwoju. Wyróżnienie przyznaje redakcja tygodnika Polityka wspólnie z firmą doradczą Deloitte. ...

czytaj więcej

Programu Handlu Zagranicznego Banku BGŻ BNP Paribas już dziś w Krakowie

Bank BGŻ BNP Paribas wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm. W kwietniu rozpoczęła się pierwsza edycja Programu Handlu Zagranicznego, czyli seria spotkań organizowanych z partnerami programu: Bisnode Polska i KUKE S.A. Wiosenna edycja poświęcona będzie rynkom azjatyckim, a jedno z kolejnych spotkań odbędzie się 29 maja w Krakowie.    – Coraz więcej polskich firm ma międzynarodowe...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas wspiera lokalnych przedsiębiorców w Tygodniu Sąsiedzkiego Biznesu

Od 28 maja do 3 czerwca trwa Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który obejmie 900 aglomeracji i prawie 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu to najważniejszy moment kampanii, która zachęca lokalne społeczności do robienia zakupów i korzystania z usług, oferowanych przez małe firmy w regionie, a przedsiębiorców do przygotowania promocyjnej oferty dla swoich...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas kolejny raz zdobył tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika”

Bank BGŻ BNP Paribas wyznacza standardy w zakresie obsługi klientów z sektora agro, czego potwierdzeniem jest tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika” w rankingu przygotowywanym przez agencję konsultingową Martin & Jacob. ...

czytaj więcej

Programu Handlu Zagranicznego Banku BGŻ BNP Paribas już dziś w Lublinie

Bank BGŻ BNP Paribas wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm. W kwietniu rozpoczęła się pierwsza edycja Programu Handlu Zagranicznego, czyli seria spotkań organizowanych z partnerami programu: Bisnode Polska i KUKE S.A. Wiosenna edycja poświęcona będzie rynkom azjatyckim, a jedno z kolejnych spotkań odbędzie się 24 maja w Lublinie.    – Coraz więcej polskich firm ma międzynarodowe...

czytaj więcej

Europejscy milenialsi cenią sobie zakupy w sklepach stacjonarnych – najnowsze badanie L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance

Pokolenie milenialsów uwielbia kupować i – co zaskakujące – wciąż preferuje zakupy w sklepach stacjonarnych – pokazują najnowsze badania L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance. 59 proc. Polaków między 18 a 35 rokiem życia uważa, że zakupy to przyjemność - to więcej niż europejska średnia (57 proc.) Największymi entuzjastami zakupów są Włosi (73 proc. młodych uważa...

czytaj więcej