Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

„Chwyć swój plan za rogi” i już dziś zrealizuj go z Bankiem BGŻ BNP Paribas

Ile razy zdarzyło się, że przekładaliśmy realizację naszych planów na lepszy czas, a ten wciąż nie nadchodził? Podobnie jest w przypadku noworocznych postanowień, początkowo kieruje nami ogromny zapał, ale gorzej jest z ich realizacją. ...

czytaj więcej

„Czarne Złoto” dało zarobić 12 proc. w ciągu roku, teraz BGŻ BNP Paribas stawia na Banki

Subskrypcja certyfikatów strukturyzowanych IBV „Czarne Złoto”, powiązanych z notowaniami spółek wydobywczych i przetwórczych z branży ropy naftowej i gazu ziemnego, oferowanych przez Bank BGŻ BNP Paribas, zakończyła się wcześniejszym wykupem i wypłaceniem kuponu w wysokości aż 12 proc.. ...

czytaj więcej

Dzieciaki do Rakiet: znamy 50 tenisowych szkół!

Zakończyła się rekrutacja szkół do akcji Dzieciaki do Rakiet, realizowanej przez Bank BGŻ BNP Paribas i Polski Związek Tenisowy. Znamy już 50 podstawówek, w których już wkrótce na lekcjach wychowania fizycznego pojawią się zajęcia tenisowe. ...

czytaj więcej

BNP Paribas uruchamia WeChat Pay w Europie

BNP Paribas, wiodący bank w Europie z międzynarodowym zasięgiem, udostępni klientom z sektora handlu detalicznego we Francji, a następnie w całej Europie popularną w Chinach usługę płatności mobilnych WeChat Pay. ...

czytaj więcej

Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas S.A. za 3 kwartały 2017 r. - zysk wyraźnie w górę

Zysk netto Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas za 9 miesięcy 2017 roku wyniósł 230,6 mln zł, o 155,7 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W samym III kw. zysk netto wyniósł 109,8 mln zł i po raz pierwszy w historii połączonego Banku przekroczył próg 100 mln zł. Istotny wpływ na poprawę wyników miały: wzrost marży odsetkowej, obniżenie kosztów integracji...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas nagrodzony w konkursie Employer Branding Stars

W tegorocznej edycji konkursu Employer Branding Stars (EB Stars) Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał statuetkę w kategorii „Najlepsze działanie digital” za wydarzenie „Wirtualne Dni Otwarte”. Dodatkowo, Bank został wyróżniony w dwóch kategoriach „Najlepsza kampania employer branding”, do której zgłoszono działania związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz „Najlepsze video” za...

czytaj więcej