Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BNP Paribas został Opiekunem Chapter Zero Poland

Bank BNP Paribas został partnerem wspierającym Chapter Zero Poland, programu rozwoju kompetencji organów zarządczych i nadzorczych spółek, którego celem jest zwiększenie zaangażowania biznesu w walkę ze zmianami klimatu. ...

czytaj więcej

Europejski Zielony Ład będzie szansą na wzrost konkurencyjności polskiego rolnictwa, choć potrzebny będzie wysiłek

Polityka Europejskiego Zielonego Ładu ma coraz bardziej realne ramy prawne: 28 czerwca b.r. Rada Unii Europejskiej przyjęła europejskie prawo klimatyczne. Oprócz neutralności klimatycznej UE do 2050 r., nowa legislacja zakłada obniżenie emisji netto gazów cieplarnianych do roku 2030 o 55% w porównaniu z rokiem 1990. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas partnerem kolejnej edycji raportu „Startupy Pozytywnego Wpływu. Radykalna innowacja społeczna”

Ukazało się już trzecie zestawienie polskich startupów, które za cel obrały rozwiązywanie istotnych wyzwań społecznych. Autorem opracowania „Startupy Pozytywnego Wpływu. Radykalna innowacja społeczna” jest Kozminski Business Hub. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas na pierwszym miejscu wśród „Gwiazd Bankowości” w kategorii ESG

Bank BNP Paribas zwyciężył w kategorii ESG w siódmej edycji rankingu „Gwiazdy Bankowości”. Działania banku uwzględniające czynniki środowiskowe, społeczne i zarządcze zostały najwyżej ocenione przez niezależną kapitułę. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas wspiera rozwój Polpharmy

Bank BNP Paribas, jako Agent Kredytu oraz jeden z Głównych Organizatorów finansowania w konsorcjum czterech instytucji, z największym udziałem 350 mln złotych, uczestniczy w transakcji, która przyczyni się do długoterminowego rozwoju Polpharmy, w tym między innymi realizacji projektów badawczo-rozwojowych oraz inwestycji w dziedzinie ochrony środowiska. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas stawia na prostotę języka. Klientom łatwiej będzie zrozumieć dokumenty i pisma

Bank BNP Paribas podjął kroki, aby ułatwić Klientom rozumienie dokumentów, komunikatów i umów. Pisma są krótsze w porównaniu z wyjściowymi o 15-40%. Pracownicy otrzymali podręcznik prostego języka i szkolą się z zasad jasnego formułowania myśli na piśmie. ...

czytaj więcej