Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt zainicjowany przez instytucje finansowe, a jego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Powstał by podnosić i upowszechniać standardy etyczne w relacjach z klientem, edukować biznes i konsumentów, zwiększać zaufanie do branży finansowej oraz przeciwdziałać nieuczciwym praktykom. ...
BNP Paribas w ramach kampanii „Zmiany klimatu kosztują”, która wystartowała we wrześniu br.,nawiązał współpracę z platformą newonce.media. Bank zainspirował i wsparł redakcję wydawanego przez nią pisma newonce.paper w przejściu z dotychczasowego papieru magazynowego na certyfikowany eko-papier. Jako Bank Zielonych Zmian, we współpracy z redakcją newonce.paper, chcieliśmy zwrócić...
Podczas gali konkursu „Raporty społeczne” na Giełdzie Papierów Wartościowych ogłoszone zostały wyniki pierwszego ratingu liderów zarządzania różnorodnością i promowania włączającej kultury organizacyjnej opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynatora Karty Różnorodności w Polsce oraz Deloitte. ...
Tegoroczna susza przypomniała, jak cennym zasobem w branży rolnej jest woda. We wrześniu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 rusza program dotacji na inwestycje w nawadnianie gospodarstw rolnych, a Bank BNP Paribas oferuje rolnikom atrakcyjne rozwiązania na współfinansowanie takich inwestycji. ...
Blisko 400 pracowników Banku BNP Paribas wraz z rodzinami zgromadziła akcja eko-wolontariatu, zorganizowana we współpracy z Fundacją BNP Paribas, Fundacją Nasza Ziemia pod patronatem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych i przy wsparciu leśnictw. ...
Konkurs na Projekty Wolontariackie oraz akcja Dobre Kilometry to przykład dwóch inicjatyw, dzięki którym Bank BNP Paribas daje swoim pracownikom możliwość pomocy potrzebującym. W 7. edycję Konkursu na Projekty Wolontariackie zaangażowało się 174 pracowników-wolontariuszy, natomiast tegoroczna 5. ...