Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Dzieciaki z Praskiej Orkiestry Dream Up porwały publiczność

Za nami jeden z kulminacyjnych momentów polskiej edycji programu Dream Up realizowanego przez Grupę BNP Paribas w 30 krajach świata. 11 stycznia w Centrum Promocji Kultury Praga-Południe odbył się koncert Praskiej Orkiestry Dream Up złożonej z dzieci i młodzieży – uczestników programu. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas zwiększy dostępność sieci sprzedaży dla niepełnosprawnych

Bank BNP Paribas otwiera się na jeszcze większą dostępność oddziałów dla osób z niepełnosprawnościami. Tym razem, w ramach tzw. Office Hours, eksperci z Laboratorium Innowacji Banku BNP Paribas wspólnie z Fundacją DEAF RESPECT będą poszukiwać innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi obsługę osób głuchych w sieci sprzedaży Banku. ...

czytaj więcej

BNP Paribas wspiera transformację energetyczną. Już 10 000 gospodarstw domowych korzysta z paneli fotowoltaicznych dzięki ofercie Banku

Bank BNP Paribas realizuje i rozwija projekty proekologiczne, wpisujące się w ideę programu „Banku Zielonych Zmian”. W grudniu udzielił finansowania na dziesięciotysięczną przydomową instalację fotowoltaiczną. ...

czytaj więcej

1135 dni nieprzerwanej pracy na rzecz potrzebujących w 2019 roku – 3555 pracowników Banku BNP Paribas dotychczas zaangażowało się w wolontariat

Międzynarodowy Dzień Wolontariusza, który obchodzony jest 5 grudnia, to wyjątkowa okazja do podsumowania tegorocznych działań na rzecz rozwiązywania problemów społecznych. W 2019 roku w wolontariat zaangażowało się 3555 pracowników Banku BNP Paribas, którzy wspólnie przepracowali społecznie 27 224 godzin. ...

czytaj więcej

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży – nowy projekt dla branży finansowej

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt zainicjowany przez instytucje finansowe, a jego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Powstał by podnosić i upowszechniać standardy etyczne w relacjach z klientem, edukować biznes i konsumentów, zwiększać zaufanie do branży finansowej oraz przeciwdziałać nieuczciwym praktykom. ...

czytaj więcej

Co łączy Bank BNP Paribas z jedną z największych niezależnych platform mediowych w Polsce? Ekologia!

BNP Paribas w ramach kampanii „Zmiany klimatu kosztują”, która wystartowała we wrześniu br.,nawiązał współpracę z platformą newonce.media. Bank zainspirował i wsparł redakcję wydawanego przez nią pisma newonce.paper w przejściu z dotychczasowego papieru magazynowego na certyfikowany eko-papier. Jako Bank Zielonych Zmian, we współpracy z redakcją newonce.paper, chcieliśmy zwrócić...

czytaj więcej