Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Pomagamy, bo uważamy, że to nasz obowiązek – wynika z badania „Pomaganie jest fajne!” przeprowadzonego dla Banku BGŻ BNP Paribas

70 proc. Polaków uważa, że w dzisiejszych czasach potrzebna jest empatyczna postawa – wrażliwości i gotowości do pomocy. Niemal co drugi pytany sądzi, że pomaganie innym to obowiązek każdego człowieka. To wnioski płynące z badania przeprowadzonego przez Kantar Public na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas.  Polacy najchętniej pomagają potrzebującym – zarówno bliskim, jak i nieznajomym...

czytaj więcej

Pomaganie jest fajne! - Bank BGŻ BNP Paribas partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. To oznacza, że Bank nie tylko zaangażuje się w przedświąteczną pomoc dla najbardziej potrzebujących rodzin, ale także będzie wspierał jej działalność przez cały rok oraz promował ideę mądrego pomagania. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas z nagrodą dla najlepiej dopasowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych placówki usługowej

Flagowy oddział Banku BGŻ BNP Paribas, zlokalizowany w dawnym Sezamie, otrzymał nagrodę dla najlepiej dopasowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych placówki usługowej w Konkursie „Warszawska Inwestycja bez barier 2018”, realizowanym przez Fundację Integracja wspólnie z Urzędem m.st. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas partnerem X edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku

Już po raz dziesiąty przedsiębiorcze Polki mogą wziąć udział w konkursie Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku i pokazać szerokiej publiczności swoją biznesową działalność, promować własne projekty oraz inspirować innych do działania. ...

czytaj więcej

Powstał klub Champions of Change. To pierwsza taka organizacja w Polsce, działająca na rzecz wspierania kobiet i różnorodności w biznesie

Zwiększenie liczby kobiet na wysokich stanowiskach, likwidacja luki płacowej oraz skuteczniejsze wprowadzanie narzędzi sprzyjających lepszemu wykorzystaniu talentów kobiet i mężczyzn – to cele, które postawił przed sobą klub Champions of Change na kolejne 12 miesięcy. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas wspiera dyskusję o odpowiedzialności w branży finansowej

7 listopada w Warszawie odbędzie się VI Konferencja Nienieodpowiedzialni, podczas której uczestnicy będą dyskutować o odpowiedzialności biznesu, starając się odpowiedzieć na pytania o to „Czy zachłanność jest źródłem nieodpowiedzialności? Jak zobaczyć, co jest kłamstwem, a co prawdą”. ...

czytaj więcej

BGŻ BNP Paribas finansuje przedsiębiorstwa społeczne

Bank BGŻ BNP Paribas uruchamia ofertę dla przedsiębiorstw ekonomii społecznej. To firmy, które oprócz maksymalizacji zysku, wyznaczają sobie cele społeczne i inwestują wypracowane zyski w działalność gospodarczą, oświatową lub kulturalną, której celem jest integracja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem. ...

czytaj więcej

Lokalni Ambasadorzy Banku BGŻ BNP Paribas zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne dla lokalnych społeczności

Są otwarci i zaangażowani, chętnie włączają się w życie lokalnych społeczności. Można ich spotkać zarówno, gdy trzeba pomóc, jak i świętować sukcesy. Rozumieją potrzeby i wyzwania w swoim otoczeniu, dlatego aktywnie działają, kiedy tylko widzą, że trzeba. ...

czytaj więcej

Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? – nowa odsłona kampanii reklamowej Banku BGŻ BNP Paribas

Ruszyła nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”. Jej celem jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu. ...

czytaj więcej