70 proc. Polaków uważa, że w dzisiejszych czasach potrzebna jest empatyczna postawa – wrażliwości i gotowości do pomocy. Niemal co drugi pytany sądzi, że pomaganie innym to obowiązek każdego człowieka. To wnioski płynące z badania przeprowadzonego przez Kantar Public na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas. Polacy najchętniej pomagają potrzebującym – zarówno bliskim, jak i nieznajomym...
Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. To oznacza, że Bank nie tylko zaangażuje się w przedświąteczną pomoc dla najbardziej potrzebujących rodzin, ale także będzie wspierał jej działalność przez cały rok oraz promował ideę mądrego pomagania. ...
Flagowy oddział Banku BGŻ BNP Paribas, zlokalizowany w dawnym Sezamie, otrzymał nagrodę dla najlepiej dopasowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych placówki usługowej w Konkursie „Warszawska Inwestycja bez barier 2018”, realizowanym przez Fundację Integracja wspólnie z Urzędem m.st. ...
Już po raz dziesiąty przedsiębiorcze Polki mogą wziąć udział w konkursie Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku i pokazać szerokiej publiczności swoją biznesową działalność, promować własne projekty oraz inspirować innych do działania. ...
Zwiększenie liczby kobiet na wysokich stanowiskach, likwidacja luki płacowej oraz skuteczniejsze wprowadzanie narzędzi sprzyjających lepszemu wykorzystaniu talentów kobiet i mężczyzn – to cele, które postawił przed sobą klub Champions of Change na kolejne 12 miesięcy. ...
7 listopada w Warszawie odbędzie się VI Konferencja Nienieodpowiedzialni, podczas której uczestnicy będą dyskutować o odpowiedzialności biznesu, starając się odpowiedzieć na pytania o to „Czy zachłanność jest źródłem nieodpowiedzialności? Jak zobaczyć, co jest kłamstwem, a co prawdą”. ...
Bank BGŻ BNP Paribas uruchamia ofertę dla przedsiębiorstw ekonomii społecznej. To firmy, które oprócz maksymalizacji zysku, wyznaczają sobie cele społeczne i inwestują wypracowane zyski w działalność gospodarczą, oświatową lub kulturalną, której celem jest integracja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem. ...
Są otwarci i zaangażowani, chętnie włączają się w życie lokalnych społeczności. Można ich spotkać zarówno, gdy trzeba pomóc, jak i świętować sukcesy. Rozumieją potrzeby i wyzwania w swoim otoczeniu, dlatego aktywnie działają, kiedy tylko widzą, że trzeba. ...
Ruszyła nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”. Jej celem jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu. ...