Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

„Czarne Złoto” dało zarobić 12 proc. w ciągu roku, teraz BGŻ BNP Paribas stawia na Banki

Subskrypcja certyfikatów strukturyzowanych IBV „Czarne Złoto”, powiązanych z notowaniami spółek wydobywczych i przetwórczych z branży ropy naftowej i gazu ziemnego, oferowanych przez Bank BGŻ BNP Paribas, zakończyła się wcześniejszym wykupem i wypłaceniem kuponu w wysokości aż 12 proc.. ...

czytaj więcej

Dzieciaki do Rakiet: znamy 50 tenisowych szkół!

Zakończyła się rekrutacja szkół do akcji Dzieciaki do Rakiet, realizowanej przez Bank BGŻ BNP Paribas i Polski Związek Tenisowy. Znamy już 50 podstawówek, w których już wkrótce na lekcjach wychowania fizycznego pojawią się zajęcia tenisowe. ...

czytaj więcej

BNP Paribas uruchamia WeChat Pay w Europie

BNP Paribas, wiodący bank w Europie z międzynarodowym zasięgiem, udostępni klientom z sektora handlu detalicznego we Francji, a następnie w całej Europie popularną w Chinach usługę płatności mobilnych WeChat Pay. ...

czytaj więcej

Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas S.A. za 3 kwartały 2017 r. - zysk wyraźnie w górę

Zysk netto Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas za 9 miesięcy 2017 roku wyniósł 230,6 mln zł, o 155,7 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W samym III kw. zysk netto wyniósł 109,8 mln zł i po raz pierwszy w historii połączonego Banku przekroczył próg 100 mln zł. Istotny wpływ na poprawę wyników miały: wzrost marży odsetkowej, obniżenie kosztów integracji...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas nagrodzony w konkursie Employer Branding Stars

W tegorocznej edycji konkursu Employer Branding Stars (EB Stars) Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał statuetkę w kategorii „Najlepsze działanie digital” za wydarzenie „Wirtualne Dni Otwarte”. Dodatkowo, Bank został wyróżniony w dwóch kategoriach „Najlepsza kampania employer branding”, do której zgłoszono działania związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz „Najlepsze video” za...

czytaj więcej

Niższa produkcja gęsiny wywindowała ceny, ale nie zniechęciła Polaków do jej konsumpcji

Od stycznia do sierpnia 2017 roku liczba wstawień piskląt gęsich w Polsce wyniosła 6,3 mln sztuk i spadła o 22 proc. w porównaniu do minionego roku. Ponadto, była mniejsza o 8 proc. niż średnio w analogicznym okresie w latach 2012-2016 – wynika z danych GUS. ...

czytaj więcej