Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Fortis Bank zadowolony z wyniku głosowania nad przyszłością z BNP Paribas

Fortis Bank z zadowoleniem przyjął pozytywny wynik głosowania akcjonariuszy... 

czytaj więcej

Nowy serwis internetowy Banku BGŻ

Bank BGŻ uruchomił nowy serwis internetowy. Portal, poza nowoczesnym układem graficznym, przejrzystą i intuicyjną nawigacją, ma pełnić rolę narzędzia zakupowego dla klientów. – Przygotowanie nowej strony internetowej związane jest z realizacją nowej strategii Banku, która została przyjęta w ubiegłym roku. ...

czytaj więcej

„Marzenia na wagę złota”. Promocja szczerozłotowego zysku w Banku BGŻ!

Dziś, tj. 15 kwietnia, rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty Szczerozłotowej skierowana do klientów indywidualnych. – Bank ponownie promuje trzymiesięczną Lokatę Szczerozłotową. Tym razem jednak kampania ma na celu poinformowanie klientów o dodatkowej korzyści, jaką daje konkurs „Marzenia na wagę złota”. ...

czytaj więcej

„Dzień Przedsiębiorczości” w Banku BGŻ

Bank BGŻ po raz szósty przyłączył się do programu “Dzień Przedsiębiorczości” organizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Bank jest partnerem projektu od pierwszej edycji, zawsze plasując się w czołówce firm przyjmujących najwięcej uczniów! W roku 2008 zaangażowanie Banku doceniła Kancelaria Prezydenta RP przyznając wyróżnienie „za wspieranie przedsiębiorczych...

czytaj więcej

Dynamiczny wzrost obrotów faktoringowych

Po pierwszym kwartale 2009 roku Bank BGŻ odnotował dynamiczny wzrost obrotów faktoringowych. Bank skupił 20 tys. 169 faktur, a obroty wyniosły 516,4 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu 2008 roku, w którym Bank nabył i sfinansował faktury za 379,4 mln zł, osiągnięta została dynamika na poziomie 136 proc. - Zauważamy wzrost zainteresowania tą usługą wśród nowych jak i obecnych klientów. ...

czytaj więcej

Nowa lokata dla małych i średnich przedsiębiorstw

Od dziś małe i średnie przedsiębiorstwa obsługiwane przez Fortis Bank... 

czytaj więcej