Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Wspólny projekt TPD i Fortisu

W całej Polsce ruszają projekty skierowane do podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci... 

czytaj więcej

Kampania wizerunkowa Banku BGŻ. Pieniądze są dla ludzi

Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...

czytaj więcej

Darmowe bankomaty dla klientów Fortisu

Klienci Fortis Banku od 15 września br. będą mogli bez opłat korzystać z bankomatów... 

czytaj więcej

Ponad 35 tysięcy kredytów dla studentów

Bank BGŻ w ciągu ostatnich 9 lat udzielił 35 tys. 398 kredytów studenckich z dopłatami z Funduszu Pożyczek i Kredytów Studenckich (FPiKS). Łączna wartość tych kredytów to ponad 280 milionów zł. – Z kredytów najczęściej korzystają studenci pierwszych lat. ...

czytaj więcej

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk targowych Banku BGŻ na Międzynarodowych Targach Poznańskich

We wrześniu i na początku października br. Bank BGŻ będzie uczestniczył w dwóch imprezach targowych branży rolniczej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas jesiennych spotkań zaprezentujemy bogatą ofertę z zakresu produktów i usług, w tym kilka nowości, dla agrobiznesu. ...

czytaj więcej

Początek roku szkolnego w „Klasach BGŻ”

Dziś 156 uczniów, uczestników projektu „Klasa BGŻ”, rozpoczyna naukę w renomowanych liceach Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz – po raz pierwszy – Krakowa. W tym gronie 25 osób to pierwszoklasiści, a 62 to przyszłoroczni maturzyści. ...

czytaj więcej