Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Fundacja Fortis i Habitat for Humanity Poland dla TPD

Dzięki współpracy Fortis Foundation Polska z Habitat for Humanity Poland... 

czytaj więcej

Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...

czytaj więcej

Nowy produkt w Banku BGŻ. Pożyczka „TU I TERAZ”

Bank BGŻ wprowadził do swojej oferty nowy produkt: „Pożyczkę Tu i Teraz”, która może być przeznaczona na dowolny cel. „Pożyczkę Tu i Teraz” klient otrzymuje podczas jednej wizyty w Banku. – Jest to jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych kredytów na rynku. ...

czytaj więcej

Fortis Bank Polska i Dominet Bank niezależne od grupy Fortis

W kontekście opublikowanego dzisiaj raportu na temat kondycji grupy Fortis... 

czytaj więcej

Kapitał Plus w Banku BGŻ – wyniki sprzedaży po pięciu miesiącach

Wartość zdeponowanych oszczędności na lokacie Kapitał Plus, która znajdowała się w ofercie Banku BGŻ od 1 czerwca do 31 października 2006 r., wyniosła 363,8 mln zł. – To znacznie więcej niż planowaliśmy – powiedziała Dorota Czańka, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej w Banku BGŻ. ...

czytaj więcej

Bierz od życia podwójnie - nowa kampania reklamowa Fortis Banku i Dominet Banku

Fortis Bank i Dominet Bank realizują kolejny etap wspólnej kampanii reklamowej... 

czytaj więcej