Dzięki współpracy Fortis Foundation Polska z Habitat for Humanity Poland...
Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...
Bank BGŻ wprowadził do swojej oferty nowy produkt: „Pożyczkę Tu i Teraz”, która może być przeznaczona na dowolny cel. „Pożyczkę Tu i Teraz” klient otrzymuje podczas jednej wizyty w Banku. – Jest to jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych kredytów na rynku. ...
W kontekście opublikowanego dzisiaj raportu na temat kondycji grupy Fortis...
Wartość zdeponowanych oszczędności na lokacie Kapitał Plus, która znajdowała się w ofercie Banku BGŻ od 1 czerwca do 31 października 2006 r., wyniosła 363,8 mln zł. – To znacznie więcej niż planowaliśmy – powiedziała Dorota Czańka, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej w Banku BGŻ. ...
Fortis Bank i Dominet Bank realizują kolejny etap wspólnej kampanii reklamowej...