Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Polska a Europa. Perspektywy rynków kredytów hipotecznych

Największą zmianą na rynku kredytów hipotecznych będzie wzrost roli pośrednich kanałów dystrybucji 

czytaj więcej

Bliźniaczki reklamują konta osobiste Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową nowych kont osobistych - Plan Standardowy, Plan Aktywny i Plan Internetowy. Kampania obejmuje prasę, radio, Internet, a także akcję specjalną w kinach Multikino i Cinema City na terenie całego kraju. ...

czytaj więcej

Kredyt na zakup akcji Grupy Finansowej Premium S.A.

Do 28 maja 2007 roku w ofercie Banku BGŻ znajduje się kredyt na zakup akcji na rynku pierwotnym Grupy Finansowej Premium S.A. Wysokość kredytu wynosi do 1500 proc. środków zgromadzonych na rachunku klienta. ...

czytaj więcej

Nowy I-wszy wiceprezes Banku BGŻ

W dniu 11 maja 2007 roku Rada Nadzorcza powołała na stanowisko I-wszego wiceprezesa Banku BGŻ Jeroena Nijsena. Zastąpi on Roberta Jana van Zadelhoffa, który złożył rezygnację i obecnie sprawuje funkcję szefa regionalnego Rabobanku w Azji. ...

czytaj więcej

Azjatyckie wciąż atrakcyjne

W maju w ofercie Fortis Investments znajdą się nowe, wprowadzane w ramach Funduszu Fortis L subfundusze inwestujące w spółki z azjatyckich rynków wschodzących 

czytaj więcej

Wyniki finansowe Banku BGŻ - I kwartał 2007 roku

W I kwartale 2007 roku Bank BGŻ, wg nieaudytowanych danych, osiągnął zysk netto w wysokości 45,3 mln zł, czyli o 19 proc. więcej niż w takim samym okresie ubiegłego roku. - Zdecydowaną poprawę naszych wyników zawdzięczamy przede wszystkim wyższym dochodom z tytułu odsetek i prowizji oraz rosnącej sprzedaży kredytów zarówno mieszkaniowych jak i dla przedsiębiorstw – powiedział...

czytaj więcej