Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

W 2019 r. skala wzrostu cen żywności może być podobna jak w 2018 r.

Ceny detaliczne żywności w Polsce w 2019 r. będą przeciętnie o 2,0-3,5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Oznacza to, że skala zmian cen może być podobna do tej z 2018 r., kiedy to ceny żywności wzrosły średnio o ok. 2,7 proc. – tak wynika z prognoz Banku BGŻ BNP Paribas. ...

czytaj więcej

Jest zgoda KNF na zmianę nazwy Banku BGŻ BNP Paribas na BNP Paribas Polska

Komisja Nadzoru Finansowego zgodziła się na zmianę nazwy Banku BGŻ BNP Paribas S.A. na BNP Paribas Bank Polska S.A. Wcześniej uchwałę w tej sprawie przegłosowali akcjonariusze podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia 11 grudnia br. By zmiana statutu weszła w życie, musi zostać jeszcze zarejestrowana w KRS.  Nowa nazwa to symboliczne otwarcie nowego rozdziału w historii Banku. ...

czytaj więcej

25 organizacji społecznych otrzymało wsparcie finansowe z Banku BGŻ BNP Paribas

W ramach Programu Grantów Lokalnych organizowanego przez Bank BGŻ BNP Paribas, 25 organizacji pozarządowych otrzymało dofinansowanie na wzmocnienie swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Do VIII edycji programu zgłoszono ponad 90 wniosków. ...

czytaj więcej

Polacy piją więcej herbaty niż Chińczycy czy Japończycy!

Polacy mogą uważać przypadający 15 grudnia Międzynarodowy Dzień Herbaty za swoje święto. Jesteśmy czwartym krajem w Europie o najwyższym jej spożyciu. Średnio Polak parzy rocznie napar z 1 kg liści. Więcej herbaty piją w Europie tylko Irlandczycy (zużywają 2,18 kg suszu), Brytyjczycy (1,93 kg) oraz Rosjanie (1,38 kg). ...

czytaj więcej

Komunikat

Szanowni Państwo, w nawiązaniu do oświadczenia Federalnego Urzędu Nadzoru Finansowego - Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht (BaFin) opublikowanego na stronie www.bafin.de/SharedDocs/Veroeffentlichungen/DE/Verbrauchermitteilung/unerlaubte/2018/meldung_181128_BGZ_BNP_Finance_Paribas.html, z dnia 28 listopada 2018 roku, Bank BGŻ BNP Paribas S.A. zarejestrowany w Warszawie,...

czytaj więcej

Pomagamy, bo uważamy, że to nasz obowiązek – wynika z badania „Pomaganie jest fajne!” przeprowadzonego dla Banku BGŻ BNP Paribas

70 proc. Polaków uważa, że w dzisiejszych czasach potrzebna jest empatyczna postawa – wrażliwości i gotowości do pomocy. Niemal co drugi pytany sądzi, że pomaganie innym to obowiązek każdego człowieka. To wnioski płynące z badania przeprowadzonego przez Kantar Public na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas.  Polacy najchętniej pomagają potrzebującym – zarówno bliskim, jak i nieznajomym...

czytaj więcej