Bank BGŻ BNP Paribas po raz kolejny poszukuje startupów, które mogą dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, tym razem systemów do tworzenia i zarządzania modelami scoringowymi. – Szukamy rozwiązań, które mogłyby centralizować proces wyliczania scoringu aplikacyjnego i opcjonalnie behawioralnego w Banku. ...
Poczucie niedocenienia dotyczy aż 72 proc. kobiet i 69 proc. mężczyzn – wynika z badań przeprowadzonych przez IQS[1] na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas w ramach kampanii #Doceniaj NIEOceniaj. Jej celem jest zwrócenie uwagi na siłę pozytywnych słów, które mogą wspierać odważne plany, marzenia i zachęcać do działania. ...
W IV edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, Bank BGŻ BNP Paribas został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: Najlepsza jakość obsługi w placówce – klient detaliczny, Najlepsza infolinia dla firm. ...
Olga Grudniak, która stworzyła urządzenie, pozwalające na szybkie dobranie odpowiedniego antybiotyku, została laureatką X edycji Konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Start-up Roku. ...
Bank BGŻ BNP Paribas już po raz czwarty organizuje unikalny na rynku cykl 8 konferencji skierowanych do przedsiębiorców z branży Agro – AGRO AKADEMII. Podczas tych spotkań bankowi analitycy rynków rolnych i współpracujący z Bankiem BGŻ BNP Paribas eksperci z różnych dziedzin, dzielą się obiektywną wiedzą na aktualne tematy dotyczące polskiego rolnictwa. ...
Choć Dom Handlowym „Sezam” zniknął już z centrum Warszawy, Bank BGŻ BNP Paribas chce go przywrócić na mapę warszawskich wydarzeń kulturalnych i otwiera szeroko drzwi przed mieszkańcami. W ramach nowej kampanii #DOCENIAJnieoceniaj Bank zaprasza na spotkanie z blogerami: Bartkiem Olszewskim – warszawskibiegacz.pl oraz Kasią Gorlo – runtheworld.pl, którzy opowiedzą m.in. jak docenienie...