Bank BGŻ zamierza stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm. W 2012 roku chce zdobyć 140 tys. nowych klientów oraz znacząco zwiększyć sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych. ...
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia. ...
„Niezły kąsek”- kampania reklamowa pożyczki gotówkowej 14 listopada rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca sprzedaż pożyczki gotówkowej oferowanej w Banku BGŻ na nowych zasadach. Kampania obejmuje ogólnopolskie media: telewizję, radio, prasę i Internet i potrwa do 15 grudnia 2011 r. – Pomysł kreatywny kampanii został stworzony w oparciu o strategię banku...
16 sierpnia rozpoczyna się kampania sprzedażowo–marketingowa skierowana do segmentu agro. Kampania potrwa do 31 października 2011 r. Kampania jest oparta na konkursie z nagrodami. Mogą w nim wziąć udział nowi klienci agro (rolnicy), którzy w czasie trwania kampanii założą Pakiet Agro Lider i wykonają trzy operacje kartą wydaną do rachunku do dnia rozstrzygnięcia konkursu tj. ...
Już ponad 100 000 fanów ma strona „Kocham Rower” uruchomiona jesienią ubiegłego roku na portalu społecznościowym Facebook. Żaden inny polski bank nie może pochwalić się takim wynikiem. Przykład działań Banku BGŻ pokazuje, że dobre zrozumienie social media i potrzeb ich użytkowników nie tylko pozwala stworzyć zaangażowaną społeczność, ale także znaleźć wśród nich klientów. ...
Trwa kampania reklamowa rachunków dla małych firm (Pakiet Biznes Lider). To już druga odsłona kampanii, która potrwa do 31 sierpnia 2011 r. i obejmie ogólnopolską kampanię prasową i internetową. Ponadto, w regionalnych rozgłośniach radiowych będzie prezentowany 30 sek. ...