Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Wiewiórki Baśki z Banku BGŻ wyróżnione przez magazyn “Media&Marketing Polska”

Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów. ...

czytaj więcej

Pożyczka z ratami bez wyrzeczeń w Banku BGŻ

W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a także prasa,  radio i Internet.W kampanii, w sposób przejrzysty i zrozumiały, Bank informuje o warunkach pożyczki. ...

czytaj więcej

Przedwiosenne kampanie Banku BGŻ

W trwających obecnie kampaniach reklamowych Bank BGŻ zachęca do otwarcia najlepszego na rynku konta osobistego z premią oraz do skorzystania z atrakcyjnej pożyczki gotówkowej. Reklamy obu produktów widoczne są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz lokalnych gazetach i stacjach radiowych. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ wspiera prasę lokalną

Bank BGŻ, jako bank lokalnych społeczności, już po raz piąty zaangażował się we wsparcie prasy lokalnej poprzez sponsoring najbardziej prestiżowego na rynku konkursu dla gazet lokalnych „SGL Local Press 2012”. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ, tak jak wielu Polaków, Kocha rower

Fanpage Kocham rower Banku BGŻ  ma najwięcej fanów spośród wszystkich tego typu profili  należących do instytucji finansowych. Został on wysoko oceniony za oryginalną koncepcję działań w mediach społecznościowych oraz spójność komunikacyjną.Takie wnioski wynikaja z raportu „Czy polskie banki są społecznościowe? Styczeń 2013” przygotowanego przez firmę consultingową Outbox Research....

czytaj więcej

Bank BGŻ wypłaci stypendia

Bank BGŻ wypłaci stypendia zwycięzcom konkursu „Wygraj stypendium”. Każdy z dziesięciu studentów otrzyma po 3 500 zł. ...

czytaj więcej