Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów. ...
W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a także prasa, radio i Internet.W kampanii, w sposób przejrzysty i zrozumiały, Bank informuje o warunkach pożyczki. ...
W trwających obecnie kampaniach reklamowych Bank BGŻ zachęca do otwarcia najlepszego na rynku konta osobistego z premią oraz do skorzystania z atrakcyjnej pożyczki gotówkowej. Reklamy obu produktów widoczne są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz lokalnych gazetach i stacjach radiowych. ...
Bank BGŻ, jako bank lokalnych społeczności, już po raz piąty zaangażował się we wsparcie prasy lokalnej poprzez sponsoring najbardziej prestiżowego na rynku konkursu dla gazet lokalnych „SGL Local Press 2012”. ...
Fanpage Kocham rower Banku BGŻ ma najwięcej fanów spośród wszystkich tego typu profili należących do instytucji finansowych. Został on wysoko oceniony za oryginalną koncepcję działań w mediach społecznościowych oraz spójność komunikacyjną.Takie wnioski wynikaja z raportu „Czy polskie banki są społecznościowe? Styczeń 2013” przygotowanego przez firmę consultingową Outbox Research....
Bank BGŻ wypłaci stypendia zwycięzcom konkursu „Wygraj stypendium”. Każdy z dziesięciu studentów otrzyma po 3 500 zł. ...