Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas uczą gimnazjalistów finansów

Trzecia edycja projektu BAKCYL dobiegła końca. W 2015 roku 146 trenerów-wolontariuszy z 17 banków, w tym Banku BGŻ BNP Paribas, uczyło młodzież, jak świadomie zarządzać swoimi finansami. ...

czytaj więcej

Polacy zmieniają swoje nawyki żywieniowe

Odżywiamy się zupełnie inaczej niż 15 lat temu. W koszykach z zakupami mamy o połowę mniej ziemniaków i pieczywa oraz blisko 40 proc. mniej mąki. Z mięs chętniej wybieramy drób, choć nadal najpopularniejsza jest wieprzowina. ...

czytaj więcej

Rynki motoryzacyjne na świecie z dobrą perspektywą wzrostu

Do 2020 roku nastąpi wiele zmian na rynku samochodowym. Chiny, które obecnie posiadają mniej niż 10 proc. wszystkich aut na świecie, powinny zwiększyć dwukrotnie tę wartość. Natomiast Europa, Stany Zjednoczone i Japonia, do których należy ponad połowa światowego rynku (53 proc.) posiadać będą 42 proc. W ciągu najbliższych sześciu lat szacuje się ponad 100 mln rejestracji rocznie...

czytaj więcej

„Biznes, który zmienia świat” – konferencja CSR z udziałem Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas włączył się aktywnie w organizację międzynarodowej konferencji CSR „Biznes, który zmienia świat”. Wydarzenie odbyło się 20-21 października br.   - Wspólnie z BNP Foundation zaprosiliśmy prof. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas mecenatem inicjatywy „7 miliardów Innych"

7 miliardów Innych. Inicjatywa Yanna Arthusa-Bertranda pod auspicjami Fundacji Good Planet i mecenatem Banku BGŻ BNP Paribas w Polsce. Jeden z największych artystycznych projektów reporterskich na świecie dotarł nad Wisłę. ...

czytaj więcej

Rowerowa „Ekojazda” w Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas po raz czwarty przyłączył się do obchodów „Światowego dnia bez samochodu”. Zachęcaliśmy pracowników, aby zrezygnowali z jazdy samochodem i włączyli się do akcji „Ekojazda na rower”. ...

czytaj więcej