Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Majówka ostatnią okazją na zakup taniego mięsa

Majówkowy grill może być ostatnią okazją na zakup taniego mięsa. W ostatnich tygodniach obserwowaliśmy dynamiczny wzrost cen skupu żywca wieprzowego i drobiowego. W połowie kwietnia cena skupu żywca wieprzowego w Polsce była o ponad 40%, a mięsa drobiowego o 4,2% wyższa niż na koniec 2018 r. – takie wnioski wynikają z analizy ekspertów Banku BNP Paribas. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas strategicznym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA

250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego, zaczyna się już 26 kwietnia w Krakowie. ...

czytaj więcej

Złoty Bankier dla Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas otrzymał statuetkę Złotego Bankiera w kategorii Kredyt hipoteczny. Wyróżnienie zostało przyznane przez ekspertów Bankier.pl na podstawie ankiet dostarczonych przez bank, zawierających szczegółowe dane na temat oferowanych produktów finansowych. ...

czytaj więcej

Codzienne bankowanie z „Kontem Otwartym na Ciebie” – wystartowała nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas

Nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas i jej flagowy produkt „Konto Otwarte na Ciebie”, w ramach tzw. codziennego bankowania (ang. daily banking) trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania. ...

czytaj więcej

List otwarty Prezesa Zarządu BNP Paribas Bank Polska S.A. w sprawie Stowarzyszenia Wiosna i projektu „Szlachetna Paczka”

Szanowni Państwo, nasz Bank od wielu lat z podziwem obserwuje projekty i inicjatywy, które realizuje Stowarzyszenie „Wiosna”. Od lat nasi pracownicy angażowali się w projekt „Szlachetna Paczka”, wspierając wiele potrzebujących rodzin w całej Polsce. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową

W wyniku przeprowadzonego przetargu  Bank  BNP Paribas wybrał  agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji Banku i towarzyszącym jej produktom zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz  Opus B jako agencję wspierającą odpowiedzialną za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych. ...

czytaj więcej