Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Kampania marketingowa pakietów dla firm w Banku BGŻ

W Banku BGŻ  rozpoczęła się kampania  marketingowa wspierająca sprzedaż nowych pakietów dla firm. Ma ona charakter ogólnopolski i potrwa do 31 maja 2012. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ i Filharmonia Narodowa wspólnie witają wiosnę

22 marca 2012 odbył się w Filharmonii Narodowej, w ramach Czwartkowych Spotkań Muzycznych koncert dla dzieci i młodzieży wspierany przez Bank BGŻ. W cyklu tym biorą udział również dzieci, które na co dzień mają utrudniony dostęp do kultury. ...

czytaj więcej

„Dzień Przedsiębiorczości” w Banku BGŻ

Po raz dziewiąty Bank BGŻ przyłączył się do programu „Dzień Przedsiębiorczości”. 22 marca 2012 uczniowie szkół ponadgimnazjalnych mogli wcielić się w rolę bankowców. Do pełnienia roli opiekuna ucznia podczas jednodniowych praktyk mógł zgłosić się każdy pracownik Banku - nie było żadnych kryteriów wstępnych. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ z nową propozycją dla klientów detalicznych

Bank BGŻ zamierza stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm. W 2012 roku chce zdobyć 140 tys. nowych klientów oraz znacząco zwiększyć sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych. ...

czytaj więcej

Program edukacyjny „Jeżdżę z głową” rusza w Polskę

Znamy już listę 100 gimnazjów zakwalifikowanych do udziału w tegorocznej edycji autorskiego programu edukacyjnego Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. Już w marcu niemal 5000 uczniów z całej Polski rozpocznie zajęcia na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego.  Sto szkół z całego kraju znalazło się w prestiżowym gronie placówek przyjętych do programu edukacyjnego Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. ...

czytaj więcej

Rekrutacja do dziesiątej edycji Klasy BGŻ. Ukryte skarby małych miejscowości z „Klasy BGŻ”

1 marca rozpoczęła się rekrutacja do X edycji programu stypendialnego Fundacji BGŻ – „Klasa BGŻ”.  O miejsce w programie mogą ubiegać się uczniowie szkół gimnazjalnych z miejscowości powiatowych i mniejszych, którzy  bardzo dobrze się uczą, mają ponadprzeciętną motywację, a jednocześnie znajdują się w trudnej sytuacji materialnej. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ w nowej odsłonie

Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia. ...

czytaj więcej

Nowy edukacyjny program Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową” od lutego w 100 gimnazjach w całej Polsce.

Od lutego Fundacja BGŻ, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Komenda Główna Policji przy wsparciu Minister Edukacji Narodowej będą przekonywać rowerzystów z mniejszych miejscowości, że warto „jeździć z głową”. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ funduje stojaki rowerowe

Bank BGŻ uruchomił projekt „Stojak rowerowy w każdym mieście”. W I etapie projektu ufundował   188 stojaków rowerowych w 138 miastach w całej Polsce. ...

czytaj więcej