W 2020 r. pomimo recesji Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska osiągnęła historyczny poziom zysku netto w wysokości 733 mln zł (+19,3% r/r). W samym czwartym kwartale zysk netto wyniósł 167 mln zł i był wyższy o 38,1% niż rok wcześniej. ...
BNP Paribas Wealth Management otrzymał najwyższą możliwą ocenę w tegorocznym ratingu magazynu Forbes. Usługi bankowości prywatnej świadczone przez bank kolejny raz zostały ocenione na 5 gwiazdek i otrzymały rekomendację Forbesa. ...
Laboratorium Innowacji Banku BNP Paribas zaprasza startupy i doświadczone firmy do podjęcia wyzwania, polegającego na zbudowania narzędzia, które pozwoli, lepiej poznać nawyki i przyzwyczajenia użytkowników korzystających z aplikacji GOmobile. ...
Piętnasta, jubileuszowa Agrokonferencja Banku BNP Paribas odbędzie się już 22 października. Coroczne wydarzenie dedykowane sektorowi rolno-spożywczemu zyskuje wymiar międzynarodowy i przekształca się w Food&Agro Conference 2020. ...
Bank BNP Paribas zajął trzecie miejsce w rankingu Złoty Bankier w kategorii „Karta kredytowa”. To kolejna nagroda zdobyta przez Bank po ubiegłorocznej złotej statuetce dla najlepszego kredytu hipotecznego. ...
Zgodnie ze strategią ciągłego rozwoju, aplikacja mobilna Banku BNP Paribas jest regularnie aktualizowana. Klienci mogą już korzystać z GOmobile w wersji 2.3, która zapewnia jeszcze większą wygodę. Bardziej przejrzysty interfejs z listą produktów, spójny z pozostałymi zdalnymi kanałami banku, zapewnia użytkownikom spójne doświadczenia niezależnie od urządzenia. ...
Kredytobiorcy załatwią więcej formalności w pełni zdalnie, a wszyscy klienci Banku BNP Paribas jednym kliknięciem rozłożą na raty spłatę karty kredytowej i bez wizyty w oddziale otrzymają dostęp do FX Pl@net. ...
- Ten rok rozpoczęliśmy w pełni skoncentrowani na rozwoju biznesu, zwiększaliśmy sprzedaż kredytów zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla klientów indywidualnych. Osiągnęliśmy również poziom przychodów, który potwierdził naszą pełną zdolność do generowania dynamicznego wzrostu. ...
Chociaż ze względu na epidemię wiele rzeczy jest niedostępnych, bank robi wszystko, aby dzięki kanałom zdalnym, otworzyć klientom jak najwięcej możliwości – taka jest idea nowej kampanii BNP Paribas, która wystartowała pod hasłem -„Kiedy to się skończy…”. ...