Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Sprawdziliśmy co Polacy wiedzą o SDGs i co robią, kiedy świat nas potrzebuje. Każdy może coś zmienić, a najlepiej zacząć od siebie.

Polacy uważają zmiany klimatyczne za największe wyzwanie współczesnego świata, a od biznesu oczekują większego zaangażowania w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju.  Zdrowie i jakość życia (Cel 3)  to – w opinii Polaków – cel Agendy 2030, na który każdy z nas ma największy wpływ. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas po raz drugi publikuje zintegrowany Raport roczny w wersji cyfrowej

Bank BNP Paribas po raz kolejny w wersji cyfrowej prezentuje najważniejsze informacje finansowe i pozafinansowe w zintegrowanym Raporcie rocznym. Publikacja integruje dane za 2020 rok opublikowane w ramach Sprawozdania Zarządu z działalności Grupy, Sprawozdania Finansowego oraz Raportu CSR i Zrównoważonego Rozwoju. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas startuje z inicjatywą „Gdzie są nasze Patronki?”

Na kartach historii Polski zapisało się wiele inspirujących i wyjątkowych kobiet: laureatki Nagrody Nobla, zdobywczynie medali olimpijskich, kreatorki trendów w sztuce, nauce i innych dziedzinach życia. ...

czytaj więcej

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska wypracowała 733 mln zł zysku netto w 2020 r.

W 2020 r. pomimo recesji Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska osiągnęła historyczny poziom zysku netto w wysokości 733 mln zł (+19,3% r/r). W samym czwartym kwartale zysk netto wyniósł 167 mln zł i był wyższy o 38,1% niż rok wcześniej. ...

czytaj więcej

Rating Forbes: BNP Paribas Wealth Management ponownie z maksymalną oceną

BNP Paribas Wealth Management otrzymał najwyższą możliwą ocenę w tegorocznym ratingu magazynu Forbes. Usługi bankowości prywatnej świadczone przez bank kolejny raz zostały ocenione na 5 gwiazdek i otrzymały rekomendację Forbesa. ...

czytaj więcej

Opracuj nowe rozwiązania marketingowe dla Banku BNP Paribas. Startuje 18. edycja Office Hours

Laboratorium Innowacji Banku BNP Paribas zaprasza startupy i doświadczone firmy do podjęcia wyzwania, polegającego na zbudowania narzędzia, które pozwoli, lepiej poznać nawyki i przyzwyczajenia użytkowników korzystających z aplikacji GOmobile. ...

czytaj więcej