Pod koniec września tego roku aplikacji GOmobile, używało blisko 306 tys. osób, a 195 tys. korzystało z usług Banku wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego. Bank konsekwentnie pracuje nad udogodnieniami technicznymi, user experience i designem, tworząc przyjazny dla klienta ekosystem, dopasowując się do potrzeb klientów tak, by bankowość mobilna nie ustępowała funkcjonalnością internetowej. ...
Pracownicy banku, studenci oraz absolwenci wezmą udział w Akademii UX, organizowanej przez Bank BNP Paribas. W programie projektowanie, testowanie i wdrażanie projektów systemów, serwisów i narzędzi online, których głównym celem będzie wygoda i komfort użytkownika. ...
Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? Są, wprawdzie nie na banknotach, ale na nowej karcie płatniczej Banku BNP Paribas. Tym samym Bank realizuje wcześniejsze deklaracje, jakie towarzyszyły ubiegłorocznej kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”, kiedy to zapowiadał, że na karcie płatniczej pojawi się wizerunek kobiety lub element symbolizujący jej rolę i odpowiedzialność,...
22 lipca ruszył nabór do Akademii PSD2. BNP Paribas chce pomóc najlepszym fintechom uzyskać licencje i wdrożyć rozwiązania, których realizacja stała się możliwa dzięki dyrektywie. Bank oferuje konsultacje, mentoring, pomoc w badaniach UX i możliwość nawiązania długoterminowej współpracy. ...
Mimo letniego upału, Bank BNP Paribas nie zwalnia tempa. Eksperci z Laboratorium Innowacji poszukują platformy, która pozwoli zbudować chatboty dla potrzeb kilku zespołów w banku. To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów. ...
Ponad 900 kilometrów – taki dystans pokonali uczestnicy wyjątkowej sztafety BNP Paribas „Podaj zmianę – razem wybiegnijmy z depresji”. Biegacze spędzili na trasie nieprzerwanie ponad 95 godzin – w ten sposób chcieli zwrócić uwagę na problem depresji oraz pokazać, że aktywność fizyczna i zdrowy styl życia mają pozytywny wpływ na samopoczucie. ...