Polacy, to wciąż niepoprawni romantycy. Przynajmniej tak można określić naszą postawę poprzez pryzmat wyników badań zaprezentowanych przez BNP Paribas
„Zrealizuj swój plan” – pod takim hasłem BNP Paribas Bank rozpoczyna jesienną kampanię reklamową kredytu gotówkowego i samochodowego na nowych, korzystniejszych warunkach cenowych
BNP Paribas Bank już po raz drugi zbadał nastawienie polskich internautów do realizacji życiowych planów
Wakacje zakończone, uczniowie wracają do szkół, a wraz z nimi ponad 200 uczniów projektu „Klasa BGŻ". Wśród nich jest 60 pierwszoklasistów, którzy 1 września rozpoczną naukę w jednym z pięciu prestiżowych liceów objętych projektem. ...
Pierwsze półrocze bieżącego roku Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska SA zamknęła wynikiem netto w wysokości 9,6 mln zł
Do końca października 2011 roku w Banku BGŻ trwa promocja, w ramach której wszystkie osoby– również te, które nie są klientami Banku BGŻ mogą bezpłatnie opłacać swoje rachunki. Promocja dotyczy wybranych oddziałów co oznacza, że akcją objętych jest ponad 150 placówek na terenie całego kraju. ...
Zysk netto Grupy BGŻ w pierwszym półroczu 2011 roku wyniósł 60,3 mln zł i był o 158,8 proc. wyższy niż w pierwszym półroczu 2010 roku. Głównymi czynnikami wzrostu była poprawa wyniku z tytułu odsetek oraz spadek odpisów netto z tytułu utraty wartości kredytów i pożyczek. ...
„Zrealizuj swój plan” – pod takim hasłem BNP Paribas Bank promuje kredyt gotówkowy i samochodowy na nowych warunkach cenowych
Fundacja BGŻ promuje dobre praktyki zaangażowania lokalnego i wspiera lokalny wolontariat młodych. Wsparcie udzielone 17-letniej uczennicy z Warszawy jest najlepszym przykładem jak niewiele potrzeba, by pomagać innym i realizować swoje marzenia.Jak mądrze spędzić wakacje jednocześnie pomagając innym? Uczy nas tego Marysia, uczennica II liceum w Warszawie, osoba pełna energii ...