Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

25 tysięcy pakietów dla MSP

Z miesiąca na miesiąc przybywa klientów korzystających z oferty Banku BGŻ przygotowanej specjalnie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Obecnie pakiety Firma Plan 1, Firma Plan 2, Firma Plan 3 oraz Plan Agro posiada 25 tysięcy klientów. ...

czytaj więcej

"Teraz Polska" dla kredytu hipotecznego i budowlanego Banku BGŻ

Kredyt hipoteczny i budowlany Banku BGŻ został laureatem Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, w zakończonej właśnie XVII edycji konkursu. W finale wyróżnionych zostało 25 produktów i usług. Po raz pierwszy w tym gronie znalazła się oferta banków i innych instytucji finansowych. ...

czytaj więcej

Polska a Europa. Perspektywy rynków kredytów hipotecznych

Największą zmianą na rynku kredytów hipotecznych będzie wzrost roli pośrednich kanałów dystrybucji 

czytaj więcej

Kredyt na zakup akcji Grupy Finansowej Premium S.A.

Do 28 maja 2007 roku w ofercie Banku BGŻ znajduje się kredyt na zakup akcji na rynku pierwotnym Grupy Finansowej Premium S.A. Wysokość kredytu wynosi do 1500 proc. środków zgromadzonych na rachunku klienta. ...

czytaj więcej

Bliźniaczki reklamują konta osobiste Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową nowych kont osobistych - Plan Standardowy, Plan Aktywny i Plan Internetowy. Kampania obejmuje prasę, radio, Internet, a także akcję specjalną w kinach Multikino i Cinema City na terenie całego kraju. ...

czytaj więcej

Nowy I-wszy wiceprezes Banku BGŻ

W dniu 11 maja 2007 roku Rada Nadzorcza powołała na stanowisko I-wszego wiceprezesa Banku BGŻ Jeroena Nijsena. Zastąpi on Roberta Jana van Zadelhoffa, który złożył rezygnację i obecnie sprawuje funkcję szefa regionalnego Rabobanku w Azji. ...

czytaj więcej