Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BNP Paribas strategicznym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA

250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego, zaczyna się już 26 kwietnia w Krakowie. ...

czytaj więcej

Złoty Bankier dla Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas otrzymał statuetkę Złotego Bankiera w kategorii Kredyt hipoteczny. Wyróżnienie zostało przyznane przez ekspertów Bankier.pl na podstawie ankiet dostarczonych przez bank, zawierających szczegółowe dane na temat oferowanych produktów finansowych. ...

czytaj więcej

Codzienne bankowanie z „Kontem Otwartym na Ciebie” – wystartowała nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas

Nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas i jej flagowy produkt „Konto Otwarte na Ciebie”, w ramach tzw. codziennego bankowania (ang. daily banking) trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania. ...

czytaj więcej

Święta Wielkanocne będą niewiele droższe

Według szacunków analityków Banku BNP Paribas ceny żywności na tegoroczne Święta Wielkanocne będą o około 2,5 proc. wyższe niż przed rokiem. W największym stopniu wzrosną ceny warzyw i pieczywa. Natomiast jaja, produkt najbardziej kojarzony z Wielkanocą,  będą zdecydowanie tańsze niż przed rokiem.  Wyższe ceny warzyw Z uwagi na ubiegłoroczny nieurodzaj w Polsce i Unii Europejskiej,...

czytaj więcej

List otwarty Prezesa Zarządu BNP Paribas Bank Polska S.A. w sprawie Stowarzyszenia Wiosna i projektu „Szlachetna Paczka”

Szanowni Państwo, nasz Bank od wielu lat z podziwem obserwuje projekty i inicjatywy, które realizuje Stowarzyszenie „Wiosna”. Od lat nasi pracownicy angażowali się w projekt „Szlachetna Paczka”, wspierając wiele potrzebujących rodzin w całej Polsce. ...

czytaj więcej

Kampania rebrandingowa Banku zmieniającego się świata BNP Paribas

Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia br. i na początek obejmą Internet oraz social media. ...

czytaj więcej