Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...
Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...
Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...
We wrześniu i na początku października br. Bank BGŻ będzie uczestniczył w dwóch imprezach targowych branży rolniczej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas jesiennych spotkań zaprezentujemy bogatą ofertę z zakresu produktów i usług, w tym kilka nowości, dla agrobiznesu. ...
W dniu dzisiejszym, w centrali Banku BGŻ piętnastu klientów, laureatów finałowego losowania loterii otrzymało swoje nagrody. Wśród szczęśliwych zwycięzców znaleźli się klienci z oddziałów w: Bartoszycach, Głogowie, Lublinie, Płocku, Płońku, Tarnobrzegu, Tarnowskich Górach, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Słupsku i Szczecinie. ...
15 Klientów, którzy posiadali lub w okresie od początku czerwca do końca listopada 2007 roku otworzyli konto osobiste i aktywnie z niego korzystali, otrzyma samochody osobowe i nagrody pieniężne. Losowanie nagród odbyło się dziś w centrali banku w obecności notariusza i komisji. ...
20 klientów, którzy posiadali lub w okresie od początku czerwca do końca listopada 2007 roku otworzyli konto osobiste i aktywnie z niego korzystali otrzymało zestawy kina domowego. Losowanie nagród odbyło się dziś w centrali banku w obecności notariusza i komisji. ...
Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową konta lokacyjnego Eskalacja. Potrwa ona od dziś, tj. 25 marca do 20 kwietnia 2008 roku. Kreacja opiera się na przekazie ukazującym bliźniaczki, znane z kampanii reklamowej kont osobistych, które są na pozór takie same, ale mają różne osobowości. ...
Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż pakietów dla przedsiębiorców. Potrwa ona do 13 kwietnia 2008 roku i obejmie prasę, radio, telewizję, oraz portale internetowe. - Kampania Pakietów Firma Plan1, Firma Plan2 oraz Firma Plan3 jest trzecią dużą kampanią medialną prezentującą usługi Banku BGŻ dla segmentu MSP - powiedziała Maria Kudelska Dyrektor Zarządzający...