Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...
Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...
Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...
We wrześniu i na początku października br. Bank BGŻ będzie uczestniczył w dwóch imprezach targowych branży rolniczej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas jesiennych spotkań zaprezentujemy bogatą ofertę z zakresu produktów i usług, w tym kilka nowości, dla agrobiznesu. ...
W dniu dzisiejszym, w centrali Banku BGŻ piętnastu klientów, laureatów finałowego losowania loterii otrzymało swoje nagrody. Wśród szczęśliwych zwycięzców znaleźli się klienci z oddziałów w: Bartoszycach, Głogowie, Lublinie, Płocku, Płońku, Tarnobrzegu, Tarnowskich Górach, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Słupsku i Szczecinie. ...
15 Klientów, którzy posiadali lub w okresie od początku czerwca do końca listopada 2007 roku otworzyli konto osobiste i aktywnie z niego korzystali, otrzyma samochody osobowe i nagrody pieniężne. Losowanie nagród odbyło się dziś w centrali banku w obecności notariusza i komisji. ...