Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Weź udział w Office Hours i zbuduj z nami platformę dla chatbotów w Banku BNP Paribas

Mimo letniego upału, Bank BNP Paribas nie zwalnia tempa. Eksperci z Laboratorium Innowacji poszukują platformy, która pozwoli zbudować chatboty dla potrzeb kilku zespołów w banku. To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów. ...

czytaj więcej

Podaj zmianę – podaj dalej! Niezwykła sztafeta od Tatr do Bałtyku dobiegła na Hel

Ponad 900 kilometrów – taki dystans pokonali uczestnicy wyjątkowej sztafety BNP Paribas „Podaj zmianę – razem wybiegnijmy z depresji”. Biegacze spędzili na trasie nieprzerwanie ponad 95 godzin – w ten sposób chcieli zwrócić uwagę na problem depresji oraz pokazać, że aktywność fizyczna i zdrowy styl życia mają pozytywny wpływ na samopoczucie. ...

czytaj więcej

Złoty Bankier dla Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas otrzymał statuetkę Złotego Bankiera w kategorii Kredyt hipoteczny. Wyróżnienie zostało przyznane przez ekspertów Bankier.pl na podstawie ankiet dostarczonych przez bank, zawierających szczegółowe dane na temat oferowanych produktów finansowych. ...

czytaj więcej

Codzienne bankowanie z „Kontem Otwartym na Ciebie” – wystartowała nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas

Nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas i jej flagowy produkt „Konto Otwarte na Ciebie”, w ramach tzw. codziennego bankowania (ang. daily banking) trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania. ...

czytaj więcej

Witamy w BNP Paribas Bank Polska – Banku zmieniającego się świata!

29 marca br. wraz z otrzymaniem wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, Bank BGŻ BNP Paribas S.A. zmienił nazwę na BNP Paribas Bank Polska S.A. W weekend nastąpiło ujednolicenie marki Banku, nowa, globalna marka – BNP Paribas pojawiła się w placówkach, systemach i aplikacjach, na kartach płatniczych oraz materiałach marketingowych, a strona internetowa Banku funkcjonuje pod nowym...

czytaj więcej

#DOCENIAJnieoceniaj, czyli jaką moc ma siła pozytywnego wsparcia?

#DOCENIAJnieoceniaj – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak niezwykle istotna jest siła pozytywnego wpływu, nasze codzienne wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń. ...

czytaj więcej