BNP Paribas wprowadza badania preferencji i potrzeb klienta na wyższy poziom. Bank powołał do życia Customer Lab, wewnętrzne „centrum wiedzy o kliencie”. Wykorzystując nowoczesną przestrzeń, technologie, wiedzę z zakresu psychologii, socjologii i statystyki będzie stale weryfikował, czy oferta i procesy komunikacji wpisują się w oczekiwania odbiorców. ...
Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska w 2019 r. osiągnęła najwyższe wyniki w historii działalności. Zysk netto wyniósł 614,7 mln zł i był wyższy o 70,6% w ujęciu r/r. Po wyłączeniu kosztów integracji zysk netto Grupy przekroczył 950,5 mln zł. ...
Bank BNP Paribas pełnił rolę współorganizatora i współprowadzącego księgę popytu emisji zielonych obligacji Cyfrowego Polsatu. To pierwsza w Polsce zielona emisja obligacji korporacyjnych przeprowadzona przez podmiot niefinansowy. ...
Kolejny rok z rzędu pracownicy Banku BNP Paribas mają okazję włączenia się w program filantropii indywidualnej „Wspieram cały rok”. Każda osoba zatrudniona w Banku może zdecydować się na dobrowolne, comiesięczne odpisy od pensji wskazanej przez siebie kwoty. ...
We wtorek, 25 lutego w warszawskim „Sezamie” odbędzie się kolejne spotkanie w ramach BNP Paribas Talks. W oddziale banku przy ul. Marszałkowskiej 126/134, o swojej twórczości i pracy opowiedzą Agnieszka Glińska oraz Agnieszka Lubomira Piotrowska. ...
Tradycja jedzenia słodkich pączków w Tłusty Czwartek sięga w Polsce XVI wieku. Powszechne jest przekonanie, że idealny pączek jest puszysty i jednocześnie lekko zapadnięty, a jasna obwódka dookoła ma świadczyć o tym, że ciasto smażone było na świeżym tłuszczu. Szacuje się, że obecnie tego dnia spożywamy przeciętnie około 100 milionów pączków, czyli na jednego mieszkańca Polski...