21 czerwca 2019 roku zapisze się na długo w historii polskiej branży reklamowej. Kampania „Ostatni Twój Weekend” otrzymała Grand Prix w kategorii Glass oraz Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions – najbardziej prestiżowym konkursie w branży reklamowej. ...
Już po raz czwarty w ramach akcji Dzieciaki do Rakiet najmłodsi będą mogli poznać smak gry w tenisa. Latem odbędzie się cykl imprez w wakacyjnych kurortach. Jesienią zaś każda szkoła podstawowa będzie mogła wygrać sprzęt do gry w tenisa oraz szkolenia dla nauczycieli. ...
Kampania „Ostatni Twój Weekend” została nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii Print&Publishing na festiwalu Cannes Lions – najbardziej prestiżowym konkursie w branży reklamowej. Akcja polegająca na kupnie najstarszego magazynu erotycznego w Polsce po to, żeby wydać ostatni numer i go zamknąć, była wspólną inicjatywą Banku BNP Paribas, agencji VMLY&R Wavemaker, Mastercard i portalu...
Opublikowany Raport CSR pod hasłem „W zmieniającym się świecie, Odpowiedzialność ma znaczenie”, podsumowuje działania na rzecz społeczeństwa i zrównoważonego rozwoju, podjęte przez Bank BNP Paribas w 2018 roku. ...
W tegorocznej, trzynastej już edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Bank BNP Paribas zajął pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej oraz pierwsze miejsce w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. ...
Włochy to nie tylko świetna kuchnia, piękne miasta pełne wspaniałych zabytków i muzeów, czy pociągająca kultura. To także kluczowy partner gospodarczy Polski i rynek pełen okazji inwestycyjnych. BNP Paribas Bank Polska zaprasza duże firmy i MŚP 12 czerwca na spotkanie we Wrocławiu, na którym przybliży biznesową charakterystykę tego kraju i przykłady możliwości inwestycji w różnych...
Włochy to nie tylko świetna kuchnia, piękne miasta pełne wspaniałych zabytków i muzeów, czy pociągająca kultura. To także kluczowy partner gospodarczy Małopolski i rynek pełen okazji inwestycyjnych. BNP Paribas Bank Polska zaprasza duże firmy i MŚP 11 czerwca na spotkanie na krakowskim Kazimierzu, na którym przybliży biznesową charakterystykę tego kraju i przykłady możliwości...
Ponad 900 kilometrów – taki dystans pokonali uczestnicy wyjątkowej sztafety BNP Paribas „Podaj zmianę – razem wybiegnijmy z depresji”. Biegacze spędzili na trasie nieprzerwanie ponad 95 godzin – w ten sposób chcieli zwrócić uwagę na problem depresji oraz pokazać, że aktywność fizyczna i zdrowy styl życia mają pozytywny wpływ na samopoczucie. ...
Po trzech dniach wyjątkowa sztafeta BNP Paribas „Podaj zmianę – razem wybiegnijmy z depresji” z Kasprowego Wierchu na Hel osiągnęła półmetek. Czwartkowa trasa przebiegała przez trzy województwa – łódzkie, wielkopolskie, a na koniec dnia przekroczyła granicę województwa kujawsko-pomorskiego. ...