Od 4 do 31 stycznia 2010 roku trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż konta lokacyjnego Agro Eskalacja. Pozwala ono na proste i korzystne lokowanie nadwyżek finansowych. Wypłaty można realizować w dowolnym terminie, bez utraty odsetek. ...
"KasaNowa dla Studenta" to konkurs organizowany przez Bank BGŻ, w którym za zrobienie zdjęcia ilustrujacego hasło „Pieniądze są dla ludzi” można wygrać aż 10 tys. zł lub laptopa. Zadanie konkursowe polega na zrobieniu zdjęcia o tematyce „Pieniądze są dla ludzi” i umieszczeniu go na stronie www.kasanowa.bgz.pl. ...
Bank BGŻ uruchomił nowy serwis internetowy. Portal, poza nowoczesnym układem graficznym, przejrzystą i intuicyjną nawigacją, ma pełnić rolę narzędzia zakupowego dla klientów. – Przygotowanie nowej strony internetowej związane jest z realizacją nowej strategii Banku, która została przyjęta w ubiegłym roku. ...
Dziś, tj. 15 kwietnia, rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty Szczerozłotowej skierowana do klientów indywidualnych. – Bank ponownie promuje trzymiesięczną Lokatę Szczerozłotową. Tym razem jednak kampania ma na celu poinformowanie klientów o dodatkowej korzyści, jaką daje konkurs „Marzenia na wagę złota”. ...
6 kwietnia, Bank BGŻ rozpoczął nową kampanię reklamową, skierowaną do rolników. Do otwierania rachunków w Banku BGŻ zachęca hasło „Darmowe konto na dopłaty bezpośrednie”. – Warunkiem koniecznym do skorzystania z oferty, jest wskazanie przez rolników w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, konta Banku BGŻ jako właściwego, na które wpłyną środki pochodzące z dopłat bezpośrednich. ...
Od 1 kwietnia, Bank BGŻ uczestniczy w loterii promocyjnej „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” organizowanej przez Visa Europe. Promocja potrwa do 30 czerwca 2009 r. W loterii mogą wziąć udział wszyscy klienci banku, którzy w okresie promocji dokonają co najmniej jednej krajowej transakcji bezgotówkowej kartą Visa i zarejestrują ją nie później niż do 12 lipca 2009 r. do godz. 24.00,...
Klienci wyróżnili Bank BGŻ Godłem „Jakość Obsługi 2008” w kategorii Banki w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”. - Z dużą radością przyjęliśmy wiadomość o przyznanym nam wyróżnieniu. Szczególnie cieszy nas fakt, że decyzję o przyznaniu Bankowi BGŻ Godła „Jakość Obsługi 2008” zdecydowali nasi Klienci. ...
BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych. – W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. ...
Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa trzymiesięczna lokata terminowa – Lokata Szczerozłotowa. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi aż 6,7 proc. w skali roku. - Nasza propozycja skierowana jest do klientów, którzy są zainteresowani pewnym i wysokim zyskiem. ...