Program zaangażowania prospołecznego uczniów „Możesz na mnie polegać” zostanie wdrożony we wszystkich szkołach, które są partnerami projektu „Klasa BGŻ”. Celem programu jest docenienie tych uczniów, którzy już są aktywni i zaktywizowanie tych, którzy bez takiego bodźca pozostaliby na uboczu wartościowych działań na rzecz innych. ...
W najbliższym roku szkolnym 154 uczestników projektu „Klasa BGŻ” rozpocznie naukę w renomowanych ogólnopolskich liceach. Aż 67 z nich to pierwszoklasiści. W tym roku po raz pierwszy „Klasa BGŻ” wystartuje w III L.O. ...
Ponad 150 uczestników projektu Klasy BGŻ zakończyło rok szkolny. W Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie nasi uczniowie po raz kolejny pokazali, że są najlepsi w swoich szkołach, zdobywają naukowe nagrody i zagraniczne stypendia. ...
Bank BGŻ podpisał nową umowę sponsorską z Polskim Związkiem Kolarskim (PZKol.). Bank pozostaje Sponsorem Strategicznym Związku, co oznacza, że nadal będzie sponsorem kadry narodowej we wszystkich dyscyplinach kolarskich. ...
Bank BGŻ po raz pierwszy został mecenasem programu stypendialnego Olimpiady Przedsiębiorczości. Celem programu jest tworzenie pozytywnego klimatu wokół działalności biznesowej, kreowanie u młodych ludzi umiejętności współdziałania w zespole oraz rozwiązywania w twórczy sposób problemów. ...
W najbliższy piątek 22 maja na terenie Domu Dziecka w Białowieży rusza dwudniowa akcja pilotażowa w ramach wolontariatu pracowniczego, w której udział wezmą pracownicy Banku BGŻ - Departamentu Administracji Kredytów oraz Centrum Regionu w Białymstoku. ...
Po raz czwarty w Warszawie i po raz pierwszy we Wrocławiu – tegoroczni maturzyści, uczniowie Klas BGŻ opuszczą mury własnych liceów. Ponownie z najlepszymi wynikami w swoich szkołach! Do egzaminu dojrzałości stanęli wszyscy uczniowie Klasy BGŻ w VII L.O. ...
Bank BGŻ uruchomił nowy serwis internetowy. Portal, poza nowoczesnym układem graficznym, przejrzystą i intuicyjną nawigacją, ma pełnić rolę narzędzia zakupowego dla klientów. – Przygotowanie nowej strony internetowej związane jest z realizacją nowej strategii Banku, która została przyjęta w ubiegłym roku. ...
Dziś, tj. 15 kwietnia, rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty Szczerozłotowej skierowana do klientów indywidualnych. – Bank ponownie promuje trzymiesięczną Lokatę Szczerozłotową. Tym razem jednak kampania ma na celu poinformowanie klientów o dodatkowej korzyści, jaką daje konkurs „Marzenia na wagę złota”. ...