Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...

czytaj więcej

Tablet „Czyniącym dobro” dla Fundacji BGŻ

Rada i Zarząd Fundacji „Zdążyć z Pomocą”, zajmującej się terapią i rehabilitacją niepełnosprawnych dzieci cierpiących na dziecięce porażenie mózgowe i choroby pokrewne, przyznała Fundacji BGŻ wyróżnienie – Tablet „Czyniącym Dobro” - za wspieranie realizacji programów podjętych przez tę Fundację. ...

czytaj więcej

III Wielki Happening dla Dzieci

Fundacja BGŻ jest jednym z organizatorów III Wielkiego Happeningu dla Dzieci, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 27 września w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. – „Fundacja BGŻ w szerokim zakresie wspiera innowacyjne przedsięwzięcia edukacyjne i artystyczne. ...

czytaj więcej

Kampania wizerunkowa Banku BGŻ. Pieniądze są dla ludzi

Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...

czytaj więcej

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk targowych Banku BGŻ na Międzynarodowych Targach Poznańskich

We wrześniu i na początku października br. Bank BGŻ będzie uczestniczył w dwóch imprezach targowych branży rolniczej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas jesiennych spotkań zaprezentujemy bogatą ofertę z zakresu produktów i usług, w tym kilka nowości, dla agrobiznesu. ...

czytaj więcej

Początek roku szkolnego w „Klasach BGŻ”

Dziś 156 uczniów, uczestników projektu „Klasa BGŻ”, rozpoczyna naukę w renomowanych liceach Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz – po raz pierwszy – Krakowa. W tym gronie 25 osób to pierwszoklasiści, a 62 to przyszłoroczni maturzyści. ...

czytaj więcej

Wręczenie nagród zwycięzcom loterii „Konto z nagrodami”

W dniu dzisiejszym, w centrali Banku BGŻ piętnastu klientów, laureatów finałowego losowania loterii otrzymało swoje nagrody. Wśród szczęśliwych zwycięzców znaleźli się klienci z oddziałów w: Bartoszycach, Głogowie, Lublinie, Płocku, Płońku, Tarnobrzegu, Tarnowskich Górach, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Słupsku i Szczecinie. ...

czytaj więcej

„Nagrody są dla ludzi” – finałowe losowanie

15 Klientów, którzy posiadali lub w okresie od początku czerwca do końca listopada 2007 roku otworzyli konto osobiste i aktywnie z niego korzystali, otrzyma samochody osobowe i nagrody pieniężne. Losowanie nagród odbyło się dziś w centrali banku w obecności notariusza i komisji. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ laureatem Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2007”

Bank BGŻ został nagrodzony w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”. Kapituła wyróżniła Bank za konsekwentne i długofalowe zaangażowanie w projekty społeczno-edukacyjne, w tym szczególnie autorski projekt Klasa BGŻ. ...

czytaj więcej