Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Nowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu

Chociaż ze względu na epidemię wiele rzeczy jest niedostępnych, bank robi wszystko, aby dzięki kanałom zdalnym, otworzyć klientom jak najwięcej możliwości – taka jest idea nowej kampanii BNP Paribas, która wystartowała pod hasłem -„Kiedy to się skończy…”. ...

czytaj więcej

BNP Paribas Talks na Spotify

Bardzo duże zainteresowanie, jakim cieszyły się spotkania z ciekawymi i inspirującymi ludźmi, odbywające się w ramach BNP Paribas Talks, sprawiło, że Bank przenosi je do internetu. To szansa na kontynuację popularnego cyklu z zachowaniem zasad społecznego dystansowania, tak istotnych w czasie pandemii. ...

czytaj więcej

5 gwiazdek w ratingu bankowości prywatnej magazynu Forbes dla BNP Paribas Wealth Management

BNP Paribas Wealth Management otrzymał 5-gwiazdkową notę w tegorocznym ratingu usług private banking magazynu Forbes. To najwyższa możliwa ocena w tym prestiżowym zestawieniu. Klienci docenili szczególnie otwartą architekturę produktową oraz jakość świadczonych usług. ...

czytaj więcej

Ekoflota Banku BNP Paribas coraz liczniejsza

W styczniu flota ekologicznych aut BNP Paribas poszerzyła się o kolejne 23 hybrydy. Zastąpiły samochody z tradycyjnym napędem używane przez krakowską sieci oddziałów. Już w lutym kolejne przyjazne środowisku pojazdy „banku zielonych zmian” wyjadą na ulice Warszawy. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas podkręca design i dodaje nowe funkcje w aplikacji mobilnej GOmobile

Pod koniec września tego roku aplikacji GOmobile, używało blisko 306 tys. osób, a 195 tys. korzystało z usług Banku wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego. Bank konsekwentnie pracuje nad udogodnieniami technicznymi, user experience i designem, tworząc przyjazny dla klienta ekosystem, dopasowując się do potrzeb klientów tak, by bankowość mobilna nie ustępowała funkcjonalnością internetowej. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas uczy, jak tworzyć produkty cyfrowe, które polubią użytkownicy. Startuje Akademia UX

Pracownicy banku, studenci oraz absolwenci wezmą udział w Akademii UX, organizowanej przez Bank BNP Paribas. W programie projektowanie, testowanie i wdrażanie projektów systemów, serwisów i narzędzi online, których głównym celem będzie wygoda i komfort użytkownika. ...

czytaj więcej

Dama wśród kart – nowa wertykalna karta kredytowa od BNP Paribas

Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? Są, wprawdzie nie na banknotach, ale na nowej karcie płatniczej Banku BNP Paribas. Tym samym Bank realizuje wcześniejsze deklaracje, jakie towarzyszyły ubiegłorocznej kampanii „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”, kiedy to zapowiadał, że na karcie płatniczej pojawi się wizerunek kobiety lub element symbolizujący jej rolę i odpowiedzialność,...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas szuka fintechów, z którymi otworzy bankowość. Rusza nabór do Akademii PSD2

22 lipca ruszył nabór do Akademii PSD2. BNP Paribas chce pomóc najlepszym fintechom uzyskać licencje i wdrożyć rozwiązania, których realizacja stała się możliwa dzięki dyrektywie. Bank oferuje konsultacje, mentoring, pomoc w badaniach UX i możliwość nawiązania długoterminowej współpracy. ...

czytaj więcej

Weź udział w Office Hours i zbuduj z nami platformę dla chatbotów w Banku BNP Paribas

Mimo letniego upału, Bank BNP Paribas nie zwalnia tempa. Eksperci z Laboratorium Innowacji poszukują platformy, która pozwoli zbudować chatboty dla potrzeb kilku zespołów w banku. To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów. ...

czytaj więcej