Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Rusza kampania edukacyjna Dobre Cele. Bank BNP Paribas wspiera zaangażowanie na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju

24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas wyłącznym organizatorem i dealerem emisji obligacji ATAL

Bank BNP Paribas pełnił rolę wyłącznego organizatora i dealera w skierowanej do inwestorów instytucjonalnych emisji dwuletnich obligacji ATAL SA o wartości 120 mln zł. 22 września ATAL przydzielił warunkowo 120 mln zł. ...

czytaj więcej

Trwa nabór do 4. edycji studiów podyplomowych FinTech. Bank BNP Paribas jest partnerem biznesowym kierunku

Bank BNP Paribas po raz kolejny został partnerem biznesowym studiów podyplomowych z zakresu fintech, organizowanych przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie trwa nabór do czwartej edycji programu. ...

czytaj więcej

Kredyty bez prowizji i z obniżoną marżą – Bank BNP Paribas ma nową ofertę dla Klientów z sektora agro

Już 20 września startuje kolejna kampania promocyjna. W ramach oferty Bank BNP Paribas proponuje nowym i obecnym Klientom prowadzącym działalność rolniczą, szereg usług finansowych nawet bez prowizji, a także z niższą marżą. ...

czytaj więcej

Trzy nagrody 2021 Euromoney Global Awards dla BNP Paribas. Grupa wyróżniona miedzy innymi za zaangażowanie w zrównoważone finanse

Grupa BNP Paribas została uznana przez wiodący magazyn finansowy Euromoney za lidera w dziedzinie globalnych działań na rzecz budowania zrównoważonej gospodarki. Bank niezmiennie od wielu lat jest mocno zaangażowany w rozwijanie produktów, usług, wskaźników i metodologii umożliwiających wprowadzanie zrównoważonych zmian. ...

czytaj więcej

Konsument na chińskim rynku spożywczym – BNP Paribas Food & Agro zaprasza na otwarte spotkanie

Przed pandemią Chiny były dla polskich producentów żywności niełatwym, ale jednym z najciekawszych pozaeuropejskich kierunków eksportowych. Choć pandemia nie ograniczyła potencjału biznesowego tego rynku, chiński konsument mocno się zmienia – i to nie tylko za sprawą pandemii. ...

czytaj więcej

Kolejny etap wdrażania nowej bankowości internetowej dla firm Banku BNP Paribas. BiznesPl@net zmienia się w GOonline Biznes

Bank BNP Paribas sukcesywnie udoskonala bankowość internetową dla przedsiębiorstw i korporacji. 11 września nastąpi zmiana – nazwę BiznesPl@net zastąpi GOonline Biznes. Zmieni się strona logowania, a Klienci będą mieli do dyspozycji nowy, udoskonalony moduł Rachunki, pozwalający na bardziej intuicyjną i wygodną nawigację. ...

czytaj więcej

Kto odpowiada za marnowanie żywności w Polsce?

Zgodnie z danymi Programu Racjonalizacji Strat i Ograniczania Marnotrawstwa Żywności (PROM), ok. 40% marnowanej żywności w Polsce generują produkcja, przetwórstwo i dystrybucja, a 60% – konsumenci. To oznacza, że za wyeliminowanie problemu odpowiedzialni są wszyscy: od producentów rolnych zaczynając, poprzez przetwórców i sieci handlowe, na gospodarstwach domowych kończąc. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas zbliża się do 20 tys. odsłuchań podcastów

Bank BNP Paribas od ponad roku publikuje podcasty, w których poruszane są rozmaite tematy – od psychologii, przez kulturę po finanse. Liczba odsłuchań wynosi niemal 20 tys. – To najbardziej angażujący Klientów kanał komunikacji, dający im możliwość niemal osobistego uczestniczenia w rozmowach, twierdzą eksperci banku. ...

czytaj więcej